Followers

Monday, June 6, 2011

risma hanya ada dia sorang jer....:(

Assalamualaikum....


    betul2 tak de mood .... minggu ni.... namun, perlu kuatkan diri... sekuatnya... dua hari lagi, dia akan berlalu pergi.. sebak juga hati ni nak lepaskan dia... pi utara tu.... perlis lagi... tempat yang selama ni  risma duk beragan2 nak sambung belajar kat sana.... tak per lah .... InsyaAllah lain kali..pasti Risma jumpa dia lagi.... Dia sorang jer yang risma ada... tak kan berganti.. pasti rindukan dia nanti, selama ni... kami dah macam belangkas... pi mana2 sama.... sedih ....suka... sama2... tiba2 nanti, dia dah hilang dari pandangan... sebak2... pe2 pon.... kakak doakan adik... berjaya di sana.. jangan sia2kan... harapan keluarga....

p/s: jangan nakal2 kat matrikulasi perlis sayang... 
akak sayang awak sangat2 .... tak akan ade sesiapa mampu ganti awak... akak pasti rindukan awak....:( ya Allah... kuatkan hati kami.... biarlah kami bertemu dan berpisah kerana Mu..:)

3 comments:

Risma Wani Ridwan said...

akak sayang awak sangat2.... semoga awak kuat disana... jauh sayang... ni lah pegorbanan... dalam menuntut ilmu....jaga diri, jaga hati, jaga iman...:)

SyuhAdah SauraAsuna said...

misss 2 Risma,Good luck 2 u...=')

Risma Wani Ridwan said...

insyaAllah... syuhadah juga tau... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...