Followers

Monday, March 14, 2011

Mood FINAl................

Assalamualaikum.....

Malam… ni… tergerak hati lah nak cakap pasal final…. Tolak…. Campur… darap… bahagi…. Tinggal lah tak sampai sebulan lagi.. berdebar2 tak terkata…. Hari2 mata dah macam tembus duk tengok kelendar jer…
FINAL….FINAL…..FINAL….
Antara pengorbanan sebelum FINAL. :-
Risma…..
Cukup2 lah tidur tu….. dah berapa jam masa berlalu kat situ…
Risma….
Cukup2 lah…. Online tu….. dan rugi banyak mana tu…..
Risma…..
Cukup2 lah…. Borak2 tu….. ingat.. masa…masa….masa….
Risma…..
Cukup2 lah… keluar jalan2 tu…. Masa tak kan pernah kembali…..

p/s:-  sayangku Risma…. Final dah hampir sangat….. tinggalkan semua yang kat atas ni… tapi…. Kalu dah kemaruk sangat… ???? macam mane???? Boleh… tapi hadkan nya… Faham sayang????… tegaskan pada diri… woiiiiiiii……….hang ni dah nak FINAL…. Tak sedar2 diri lagi ker!!!!!!............ saya marah ni…. Saya marah ni….. J
Kawan2…….doakan Risma Berjaya semester ini….. ibu…ayah…. Restukan anakmu ini… berjuang ketitisan terakhir…. J

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...